روستای گزان شهرستان نهبندان

در این وبلاگ علاوه بر معرفی روستای گزان اخبار مربوط به این روستا نیز درج خواهد شد

روستای گزان شهرستان نهبندان

در این وبلاگ علاوه بر معرفی روستای گزان اخبار مربوط به این روستا نیز درج خواهد شد

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۲

محرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
کاظم عرب

نظرات  (۲۶)

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۱ بوتوشه بشه کونی

به من مواد برسانید

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۳ بوتوشه بشه کونی

سلام دختری؟

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۳ رفیق بوتوشه بچه کونی

زشته بشه کونی نزار اینارو

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۵ بوتوشه بشه کونی

عوذر میخواهم

دخترم شارژ بفرست 

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۶ بوتوشه بشه کونی

اثبات میخواهم

 

نودم میدی؟

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۸ خوده بَشه کونی

چه خبره اینجا

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۳۸ دختر کوچیکه پیغمبر

اصل بده

دیوص مگه خودت خواهر مادر نداری بچه کونی 

 

بَشه کونی هستم از هیشکیم نمیترسم

اقا جمع کنین این کونی بازیارو زشته ما ابرو داریم ناموصا

دختر بیاد پی 

نوح جان احیاناََ پسر نمیکنی؟

برادرم نوح نه ولی من نیز چرا 

اهل کجا هستی فرزندم 

 

پدر من حتما به مادر میگویم که در به در به دنبال دختر میگردی

برادره نوح نگاییدم🦦🦦

دخترای سینگل بیاین پی

لاشیه دوزاری من اینجا هویجم؟؟؟🐴

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۴۷ لاوی برادر یوسف

رفیقش را هم برای من اوکی کن یوسف جان 

نکنین همو

زلیخا جان تو دیگر پیر و چروکیده شده ای 

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۴۹ بیناموس (ایناروسِ سابق)

چرا اینقدر لاشی شدن مردم🦧🦧

دیوث خجالت بکش چروکیده عمته

 

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۲۲:۵۱ دوست پسر زلیخا

ای زلیخای لاشی 

لاشی ها زیر پست من چه گوهی میخورید 

اقایونه پیامبر.....

ریدین تو سایت ناموصا🥲🥲🥲

من ناناعت شودم🥺🥺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی